|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
Verkeer - Verblijfsgebied |
|||||||||
|
|||||||||
13.1
|
Bestemmingsomschrijving De voor 'Verkeer
- Verblijfsgebied' aangewezen gronden zijn bestemd voor: a.
wegen
met een functie voor intern en doorgaand verkeer; b. fiets- en voetpaden; c. parkeer- en groenvoorzieningen; d. openbare nutsvoorzieningen; e. bergingen; met dien verstande dat: f.
behoudens
verbeteringen met het oog op de verkeersveiligheid en/of vermindering van
geluidsoverlast het wegprofiel wat betreft de ligging, de breedte van
rijbanen en het aantal rijstroken blijft gehandhaafd; g.
in
de bestemming zijn de bij het wegverkeer gebruikelijke voorzieningen zoals
bermbeplanting, bushaltes en dergelijk begrepen. In de bestemming
zijn niet begrepen: - seksinrichtingen. |
||||||||
13.2 |
Bouwregels |
||||||||
13.2.1 |
a.
Ten
aanzien van deze bestemming geldt dat geen gebouwen mogen worden gebouwd, met
dien verstande dat gebouwen ten behoeve van het openbare nut zijn toegestaan
tot een maximum van b.
De bouwhoogte
van gebouwen mag niet meer dan |
||||||||
13.2.2 |
Voor het bouwen
van bouwwerken, geen gebouwen zijnde, geldt dat de bouwhoogte, anders dan
voor bouwwerken rechtstreeks ten dienste van geleiding, beveiliging en
regeling van het verkeer, niet meer dan |
||||||||
13.2.3 |
Voor het bouwen
van bouwwerken, geen gebouwen zijnde, rechtstreeks ten dienste van geleiding,
beveiliging en regeling van het verkeer, geldt dat de bouwhoogte niet meer
dan |
||||||||
13.3 |
Afwijken van de bouwregels Het bepaalde in
lid 13.2.2 en toestaan dat de hoogte van overige bouwwerken, geen gebouwen
zijnde, wordt vergroot tot a.
geen
onevenredige afbreuk wordt gedaan aan de landschappelijke waarden, het bebouwingsbeeld
en de gebruiksmogelijkheden van de aangrenzende gronden; b.
deze
wijziging voor reclamemasten tot ten hoogste |
||||||||
13.4 |
Specifieke
gebruiksregels Het is verboden de
gronden en bouwwerken te gebruiken dan wel te laten gebruiken in strijd met
de in lid 13.1 gegeven bestemmingsomschrijving. |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|